Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Lisa - 9 augusti 2011 22:18

Ny update, redan. Jag tror jag slår i.


Idag har varit en händelserik dag.


Vi har varit på Kolmården, det var kul förutom det envisa regnet!


Lucas andra tand har tittat fram, så nu kan hon göra nya märken i alla möbler, iaf på undersidan. Han kan ju fortsätta den dekoreringen Melvin påbörjade när han fick sin första.  


Sedan har jag suttit i evighetslång telefonkö hos Telia, lite lagom roligt så där. Men bättre än igår. Första gången jag ringde svarade den automatiska rösten (efter väldigt mycket knappande) att "Tyvärr kan vi inte hjälpa dig, var god försök igen senare". Innan jag ens fått prata med en människa. Bara eeh, nehej, och supporten är till för...??? Andra gången berättade de sina öppettider, återigen efter väldigt mycket knapptryckande. Kunde de inte sagt det direkt liksom, att de inte längre hade öppet. Idag blev jag satt i en telefonkö, plats 38, beräknad väntetid 35 minuter. Och under dessa 43 minuter jag fick vänta så upprepade de för mig att om jag var trött på att sitta kvar i kön kunde jag betala massa extra pengar och få deras Premiumsupport istället. Eeh, vi har massa tv-kanaler hos dem, bredband och bredbandstelefon och båda mobilernas abonnemang = vi betalar skitmycket pengar till dem. Och de vill alltså att vi ska betala ännu mer pengar för att få hjälp när deras produkter (som vi alltså betalar massor för redan) inte fungerar. Varför inte ta dessa pengar vi betalar redan nu och investera i en bättre support från början?  Till slut kom jag iaf fram till en glad och trevlig kille som på några minuter hjälpte mig med mitt problem, tack så mycket!


Och ytterliggare en sak har hänt idag. Lucas har nu gått 3 steg!!!


Lite snabb update, nu blir det tårta och te framför slutet av Underworld 2.

Ovido - Quiz & Flashcards