Alla inlägg under november 2011

Av Lisa - 4 november 2011 14:01

Idag har jag varit en sväng på jobbet och jobbat några timmar. Skönt att beta av lite på listan. Fortfarande en hel del kvar, men men... Sedan hade jag tänkt fixa lite ute, men mina barn motarbetar mig. Lucas vägrar sova, och inte så lätt att fixa då han är med för att han drar. Och Melvin har en bråkig mage idag och vill bara sitta i knät. Det tycker iaf jag är lite hindrande. ;-) Får se om jag hinner nåt innan det blir mörkt.I övrigt är jag sugen på att åka till stan och handla lite kläder. Och ikväll börjar ett nytt program på tlc, de gör häftiga grejer i choklad!Nej, nu ska jag försöka ta mig ut.KramLisa

Av Lisa - 3 november 2011 18:17

Gör ett försök att blotta från nya mobilen. Tangentbordet och jag är fortfarande inte riktigt sams, men det går framåt.Idag har jag varit ute och gått med en jobbarkompis, trevligt. Och ikväll blir det vattengympa. Men får ju inte vara för duktig, så vi avslutar det hela med pizza. :-D KramLisa

Presentation


Jag heter Lisa och är tvåbarnsmamma till Melvin (född 2008) och Lucas (född 2010). Här berättar jag om mitt liv, min familj och mitt intresse för bakning.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards