Alla inlägg under juni 2010

Av Lisa - 7 juni 2010 17:06

Nu ÄR det snart skolavslutning, SÅ SKÖNT!


För några veckor sedan skrev jag ett klagoinlägg, tänkte jag skulle uppdatera det lite... Men mer positivt denna gång.   


Jobbet:

Röriga elever - det är de fortfarande, men om 4 dar är det skolavslutning!

utvecklingssamtal - AVKLARAT!

skriftliga omdömen - snart klar (gjort 43 av 73, ska fortsätta ikväll)

utvärdering av åtgärdsprogram - AVKLARAT!

provrättning - det mesta gjort, en klass kvar att poängsätta bara

läxrättning - det viktigaste gjort

lektionsplanering - AVKLARAT!

avslutningsplanering - AVKLARAT!

överlämnandeplanering - det mesta gjort, bara sammanställa

möten med diverse - ett möte nästa vecka

skolresa - AVKLARAT!

aktivitetsdagar - sista imorrn


Börjar känna ett stort hopp nu!   

Av Lisa - 1 juni 2010 23:54

Återigen en sen kväll. Idag har jag iaf fått lite jobb gjort. Först jobba 07.25-18.15, sedan hem och äta mat, mysa med familjen och se lite på tv. Sedan när Mattias gick till jobbet satte jag mig vid datorn och började beta några av de sista IUP:erna inför de sista samtalen. Har 8 samtal kvar, varav fyra imorrn, tre på torsdag och ett på fredag. Sedan är ALLA samtal avklarade!!!   

Imorrn jobbar jag 7.15-18.15, kul eller hur!!! *not*


Har idag kommit in på sista området inom NO i två av tre klasser, sexualkunskap. Perfekt att avsluta läsåret med, i stort sett det enda som kan fånga deras intresse. Tror eleverna längtar lika mycket efter sommarlov som vi vuxna gör!


På torsdag ska jag gå Vårruset, ska bli skoj. Kul att komma ut lite och röra på sig, har lite svårt att ta mig tid till det just nu.


I helgen ska jag sitta och skriva 74x2 skriftliga omdömen, sen börjar jag vara nästan helt klar med alla de bitarna inför avslutningen. JIPPI!!!


Nej, nu måste jag hoppa i säng!!!


God natt alla

Presentation


Jag heter Lisa och är tvåbarnsmamma till Melvin (född 2008) och Lucas (född 2010). Här berättar jag om mitt liv, min familj och mitt intresse för bakning.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards