Alla inlägg den 7 september 2008

Av Lisa - 7 september 2008 20:09

Så var det då söndag. I morse fick jag sovmorgon, det var underbart skönt. När Melvin hade ätit vid sju kom Mattias och tog honom så jag fick fortsätta sova. Halv elva gick jag upp och kände mig som en ny människa. Melvin börjar äta med tre timmars mellanrum nu också under dagarna (oftast), istället för två, och det känns också bra. :-)


Testade bärsjalen jag köpte innan Melvin kom idag också, det var kul. Köpte den för jag tycker det ser så praktiskt ut, men har inte riktigt haft tid och ork att testa den så mycket än, och vill ju inte gå för långt innan jag vet att Melvin trivs i den. Men han somnade inom ett par minuter och låg och sov i den i över en timme, så den måste ju var skön. Bra! ;-)


Nu är det inte många dagar kvar innan vi blir utan internet i massa dagar (inget bloggande då)! Mattias ville ha digital-tv från Telia, och då måste vi byta bredband också. Och det ska ju bli krångel direkt som vanligt, och jag har hört flera andra som haft problem. Hoppas det går snabbt!


Nu ska jag och Mattias krypa ner i sängen och kolla på Stargate Atlantis. :-)


Kram


PS. Här kommer en bild på vår lilla älskling Melvin, 6 veckor gammal (blir 7 veckor idag).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Lisa och är tvåbarnsmamma till Melvin (född 2008) och Lucas (född 2010). Här berättar jag om mitt liv, min familj och mitt intresse för bakning.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards