Alla inlägg den 23 september 2011

Av Lisa - 23 september 2011 12:23

Fredag igen, så skönt med kortvecka!


Idag har jag varit med Melvin på naturgrupp, första gången. Meningen är att de ska vara själva med fröknarna, utan oss föräldrar. Men Melvin vägra! Så fort jag började röra mig därifrån så tjöt han och slängde sig på marken/leran. Så det slutade med att jag fick vara med hela tiden. Efter ungefär halva tiden kunde han iaf leka utan att jag höll i handen. Men då såg jag en annan sida av Melvin, som jag inte riktigt är förtjust i. Han kasta saker, tex sand och pinnar. Och han brydde sig inte om att kolla om det var nån där han kasta... Och sen börja han veva med pinnarna som svärd. DET har han INTE lärt sig hemma!


I eftermiddag ska jag på After Work hos Cicci, det ska vara smyckesförsäljning. Spännande!


Ikväll ska jag sätta igång och baka första beställningarna för närmsta veckan. En Hello Kitty ska det bli först. Sitter också och klurar på hur Lucas tårtor ska se ut!


I övrigt känner jag mig mest seg och slö. Vill egentligen bara krypa ner under en filt med te och gott fika, och kolla på film... Längtar till kvällen...


Kram

Presentation


Jag heter Lisa och är tvåbarnsmamma till Melvin (född 2008) och Lucas (född 2010). Här berättar jag om mitt liv, min familj och mitt intresse för bakning.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards