Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Lisa - 2 juni 2011 11:43

Mysigt det är när hela familjen kan gå upp samtidigt.  Melvin kommer in och kryper ner hos oss och pratar, Lucas ligger och tjoar glatt i rummet bredvid. Ännu mysigare vore det förstås om klockan inte vore tjugo över sex, men man kan ju inte få allt här i världen.  


Har ägnat förmiddagen åt att plocka plocka plocka saker. Leksaker, post, tidningar, näsdukar (med två snoriga barn blir det måååånga) med mera... Funderar på om jag ska orka ta tag i fläkt och ugn snart. Men behöver baka lite tårtbottnar oxå, får ju besök imorrn och kanske på lördag.


Och om några timmar blir det en sväng till Medley, Body Pump tror jag det var... Tänkte hinna med en sväng på löpbandet innan.


Nej, nu ska jag gå och fixa en tårtbotten, och passa på och kasta lite soppåsar medan den är i ugnen. Och kanske spela ett varv med Mario Kart också. Skitkul!


Kram

Presentation


Jag heter Lisa och är tvåbarnsmamma till Melvin (född 2008) och Lucas (född 2010). Här berättar jag om mitt liv, min familj och mitt intresse för bakning.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards