Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Lisa - 12 maj 2009 22:11

Dagen började med lite mys i sängen, med Melvin-bus som vaknade strax innan sju. Sedan var det dags för näst sista klapp och klangen, det gick bra fast han var lite trött.


Sedan åkte vi till stan och hämtade sista häck-plantan som saknades i på framsidan. Efter mycket om och men sitter den nu på sin plats i rabatten, och det kommer bli jättefint! Om några dar ska vi klippa ner alltihop så häcken kan växa sig fin och bred. *hihi* Vintergrön Liguster, tjusigt.


Melvin sov hela bilresan (ca 1 timme), så vi bestämde oss för att gå till Öppna Förskolan.  Egentligen behöver han sova ca 2 timmar, men vi kunde ju gå dit så jag fick tjattra lite med de andra mammorna. Melvin busa som vanligt, men sista halvtimman skippa vi för Melvin var trött och jag ville hinna handla lite mjölk etc.


Jag trodde han skulle sova när vi kom hem, men där trodde jag fel. Det var fullt ös ända till klockan åtta. Då slockna han utan ett enda ljud. Förresten, nu har vi satt dit en dörr till hans rum så att han inte blir störd av oss eller ljuset från hallen. Funkar superbra, och han sover som en stock!


Nu ska jag gå och fixa lite mer te, ta en snabb dusch med sambon, och sedan krypa tillbaka ner i soffan.


Kram alla



Presentation


Jag heter Lisa och är tvåbarnsmamma till Melvin (född 2008) och Lucas (född 2010). Här berättar jag om mitt liv, min familj och mitt intresse för bakning.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards