Alla inlägg den 2 april 2012

Av Lisa - 2 april 2012 22:30

En liten uppdatering av mina gjorda tårtor för de som inte följer via Facebook. ;-)


 

Tårta till bossen.
Ljus botten, fylld med After Eight och Päron. Täckt och dekorerad med sockerpasta.


 

En jultårta till en på jobbet.
Ljus botten, fylld med Jordgubb och Choklad. Täckt och dekorerad med sockerpasta och köpta snöflingor.


 

18-årstårta till kusinen.
 Ljus botten, fylld med jordgubbssylt, vaniljsås och grädde. Täckt med marsipan och dekorerad med sockerpasta.


 

Den första av tre doptårtor till lilla Elsa.
 Ljus botten, fylld med banan och choklad. Fodrad med grädde och täckt med marsipan. Dekorationerna är gjorda av sockerpasta och marsipan.
Den lilla bebisen är en ny grej jag lärt mig. Kanonsöt!


   

Tårtor till Marcus som fyller 25 år.
Ljus botten, fylld med jordgubb och choklad. Täckt och dekorerad med sockerpasta.


 

Choklad-cupcakes med chokladfrosting till jobbet. Mums!


 

Gitarrtårta till en 20-åring

Ljus botten, fylld med Mjölkchoklad-fyllning, täckt med sockerpasta.


Presentation


Jag heter Lisa och är tvåbarnsmamma till Melvin (född 2008) och Lucas (född 2010). Här berättar jag om mitt liv, min familj och mitt intresse för bakning.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards