Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Lisa - 12 mars 2010 20:19

Jaha, då var det äntligen fredag. Ytterliggare en arbetsvecka avklarad, och en vecka mindre till sommarlovet. Räknade i veckan ut att det igår var exakt tre månader kvar till skolavslutningen bara.   


Så, i mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle återkomma med vad vi gjorde i stan i fredags. Några vet, resten får reda på det nu.

Jag smet direkt efter sista lektionen i skolan, hämtade upp Mattias och så brassade vi in till stan. Det för att vi skulle på inskrivning hos barnmorska för vi väntar barn! Nummer två är beräknad att komma 20:e september, jag är alltså nu i vecka 13. När vi var hos barnmorskan fick vi även göra ett ultraljud för att se att allt såg bra ut, och det gjorde det. Vi fick se ett litet hjärta som slog och en liten knatte som veva med armar och ben.    Och för den som undrar, ja det är väldigt planerat!


Här kommer iaf en bild på det lilla underverket!

  


Kramar om alla som läser detta.


Presentation


Jag heter Lisa och är tvåbarnsmamma till Melvin (född 2008) och Lucas (född 2010). Här berättar jag om mitt liv, min familj och mitt intresse för bakning.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards